2. Apna nasb-nama yaad rakhkho taki apni khandaan walo ke sath shila-rahemi (achchha bartaw) karne mai asani ho.
3. Jo adimi sadka-khayrat karta hai, rishtedaro se achchha bartaw karta hai allah paak usski umar mai barkat ata farmata hai. Aur uski mushibate dur farmata hai.
4. Bagawat karna aur rishte todna bahut bada gunaha hai. Uski saza duniya mai bhi milti hai aur akhirat mai bhi milti hai.
5. Hazrat ma-aaz bin jabal raziallaho anho ka bayan hai – ek din allah ke rasul ne farmaya – jisne dil se is baat ki gawahi di ki allah ke alawa koi mabud nahi aur mohammed allah ke rasul hai, allah us par duzakh ki aag haram farmadega. Unho ne arz kiya-ya rasul allah! To fir yah khukhkhabri mai logo ko suna du? Aapne farmaya-Maa.aaz! agar tum logo ko yah baat bata doge to wah issi par bharosa kar lege. (aur nek amal karne aur gunha se bachne ki parwa nahi karege)
6. Padoshiyon ke sath shila –rahemi (achchha bartaw) karne se umar mai barkat aur ghar mai khushhali raheti hai.
7. Tumhara jo rishtedaar tum se rishta tode tum use jodne ki koshish karo.
8. Apne maa-baap ko razi rakhkho, allah tum se razi rahega.
9. Maa-baap aur rishtedaar se achchha bartaw karne se gunaha maaf hote hai.
10. Jo adimi apne walid ke intiqaal ke baat bhi use achchha bartaw karna chahata hai to use chahiye ki apne walid ke dosto ke sath achchha bartaw kare.
11. Jo bado ki izzat aur chhoto se pyar na kare wah hamara nahi.
12. Rishtedariyan todne wala jannat main a ja sakega.
Mustafa jaan-e-rehmat peh laakho salam
Sham-e-bazme hidayat peh laakho salam
Jis suhaani ghari chamka Tayba ka chand
Us dil afrawze saat peh lakho salam
Jis ke mathe shafat ka sihra raha
Us jabaane saadat peh laakho salam
Aik mera he rehmat pe dawa nahi
Shaha ke sare ummat peh laakho salam
Jis kay aane say yasrab Madinah bana
Aysa aaqa ke amad peh laakho salam
Kul jahan milq aur jaw ki roti ghiza
Us shikam kii qana'at pe laakhon salam
Ummati ummati lab peh jari rahe
Ummati tere kismat peh laakho salam
Mujh se khidmat ke kudsi kahe ha Raza
Assalaamu Alaykum Wa Rahmatullahi Wa Barakaatuhu* On the first night of the Month of Shawwal ul Mukaram (Chaand Raat)..
One should read 4 Rakaah Salaat with 2 salaams after Ishaa Salaat. In each Rakaah after Suraah Fatiha one should recite 21 times Suraah Ikhlass.
Benefit: One who read these Nawafil Allah Subhaanahu Wa Ta'ala will open the doors of Jannah for him/her and close the doors of Dozakh/Hell for him/her. InshaAllah Azzawajal.
* Ibadah of the Eid ul Fitr Day....
Assalaatu Wassalaamu Alayka Ya Rasoolallah Sallal Laahu Ta'ala Alayhi Wa Sallam
The Holy Prophet Hazrath Mouhammad Mustafa Sallallahu Alaihi Wasallam Has stated that the person who ricites.
SUBHAA NALLAHI WA BI HAMDIHI
300 Times On The Day Of Eid and then sends the reward of that to all 300 Times On The Day Of Eid and then sends the reward of that to all Then 1000 rays of light will enter each Muslime gave.
And when the reciter dies, ALLAH TA’ALA will send 1000 rays of light into his grave.
(Mukashifa - tul - Quloob)
The day of eid for me will be that day when successfully leave this world with Imaan.
Note: this one is not just for Eid ul Fitr but also for Eid ul Adha.
* Ibadaah on the Day of Eid after Zoharr Salaat
On the First day of Shuwallul Mukarram (the day of Eid ul Fitr), one should read 8 Rakaah Salaat with 4 salaams after Zoharr Salaat. In each Rakaah after Suraah Fatiha one should recite 25 times Suraah Ikhlass.. after Salaam one should have to read respectively:
70 times Subhan Allah
70 times Astaghfaar
70 times this Durood Shareef:
Benefit: Allah Subhaanahu Wa Ta'ala will surely grant his/her 70 Hajaats(Desires) in this world and 70 in hereafter.. and will open for him/her countless doors of Blessings and mercy, InshaAllah Azzawajal.
Blessed Ramadhan Mubarak to All
In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.
Assalato Wasallaamo ‘Alaika Yaa Rasool Allah Sallallaho ‘Alaihi Wasallam
Wa ‘Alaa Aalika Wa As Haabika Yaa Noor Allah Sallallaho ‘Alaihi Wasallam
Iss Shab Ki Fazilat Mein Ahadees Bahot Hai Yaha Kuch Zikr Ki Jaati Hain
Hazrat Abu Hurairah Radiyallahu T’aala Anhu Se Riwayat Hai K Huzoore Aqdas Sallal laahu T’aala Alahi Wasallam Ne Irshaad Farmaya Ramzaan Mein 1 Raat Aisi Hai jo Hazaar MAHEENON Se Behtar Hai Jo iski Bhalaiyo Se Mehroom Raha Wo Beshak Mehroom Hai.(Nasai)
Hazrat Anas Radiyallahu T’aala Anhu Se Riwayat Hai Kehte Hai Ramzaan Aaya To Huzoore Aqdas Sallallaahu T’aala Alaihi Wasallam Ne Irshaad Farmaya Ye Maheena Aaya Iss Mein 1 Raat Hazaar Maheenon Se Behtar Hai Jo Isse Mehroom Raha Wo Har Cheez Se Mehroom Raha Aur Uske Khair (Bhalai) Se Wahi Mehroom Hoga Jo Poora Mehroom Hai.(Ibne Majah)
Hazrat Salman Farsi Radiyallah8u T’aala Anhu Se Riwayat Hai Huzoore Aqdas Sallal laahu T’aala Alaihi Wasallam Ne Farmaya- Aye Logo! Tumhaare Paas Azmat Wala Barkat Wala Maheena Aaya Wo Maheena Jisme 1 Raat Hazaar Maheenon Se Behtar Hai.(Baihaqi)
Hazrat Abu Hurairah Raduyallahu T’aala Anhu Se Riwayat Hai k Huzoore Aqdas Sallal laahu T’aala Alaihi Wasallam Ne Irshaad Farmaya Jo Imaan Ki Wajah Se Aur Sawaab Ke Liye Shabe Qadr Mein Ibaadat Karega Uske Agle Gunaah Bakhsh Diye Jaayenge.(Bukhari,Muslim)Lijhaza Iss Raat Mein Zyaada Se Zyaada Ibaadat Karni Chaahiye, Ye Raat Bahut Buzurgi Aur Fazeelat Wali Hai Iska Har Har Lamha Ibaadat Mein Guzaarna Chaahiye, Iss Raat ko Idhar Udhar Ghoom Kar Behuda Baaton Mein Guzaar Dena Sakht Mehroomi Hai.Baaz Log Aisi Raaton Mein Raat Ke Aakhir Hisse Tak Jaagte Hain Phir So Jaate Hain Aur Din Mein Uthte Hai.Iss Tarah unki Fajr Ki Namaaz Qaza Ho Jo Jaati Hai Jo K Jaayez Nahin Jin Logo Ko Fajr Mein Bedaar Hone Ka Yaqeen Na Ho unko Aise Waqt Mein Sona Hi Mana Hai Aise Logo Ko Chaahiye K Isha Ki Namaaz Jama’at Se Padhkar So Jaaye Aur Fajr Ki Namaaz Jama’at Se Padhe K Hadees Sharif Mein Hai k Huzoore Akram SallalLaahu T’aala Alaihi Wasallam Ne Irshaad Farmaya Jisne Ba Jama’at Isha Ki Namaaz Padhi Goya Aadhi Raat Qayaam Kiya(Ibaadat Kiya) Aur Jisne Fajr Ki Namaaz Jama’at Se Padhi Goya Poori raat Qayaam(Ibaadat) Kiya (Muslim Sh)
iss Tarah Unko Raatbhar Ibaadat Karne ka Sawaab Mil Jaayega Aur Fajr Ki Namaaz Qaza Na Hogi. iss Raat Mein Qasrat Se Nawafil Padhe Aur Agar Zindagi Qaza Namaaze Ho To Behtar Ye Hai K Nawafil Ki Jagah Qaza Namaaze Padhe Aur Taakhir Se Adaa Karne K Apne Rab Se Maafi Maange.Aala Hazrat Azimul Barkat Imam Ahmed Raza Fazile Bareilvi Radiyallahu T’aala Anhu Irshaad Farmate Hain Qaza Har Roz Ki Namaaz Faqat 20 Rakaton Ki Hoti Hai 2 Fajr ki, 4 Zohar Ki, 4 Asr Ki, 3 Magrib , 4 Isha, 3 Vitr. Agar Waqte Buloog Na Maloom Ho To Iske Liye Mard 12 Baras Aur Aurat 9 Baras Ki Umr Se Namaaz Ka Aisa Hisaab Lagaaye k TakhMeena Mein Baaqi Na Reh Jaaye.Zyaada Ho Jaaye To Harj Nahin Aur Wo Sab Baqadre Taaqat Rafta rafta jald Adaa Karein Kaaheeli Na Karein. Jab Tak Farz Zimaa Rehta Hai Koi Nafl Qubool Nahin Kiya Jaata.Niyyat Unn Namaazon Ki Iss Tarah Ho Maslan 100 Baar Ki Fajr Ki Qaza Hai To Har Baar Yu Kahe Ki Sab Se Pehli Jo Fajr Mujhse Qaza Hui Har Dafa Yehi Kahe yaani 1 Adaa Huyi To Baakiyon Mein Jo Sabse Pehli Hai Isi Tarah Zohar Wagairah Har Namaaz Mein Niyyat Karein.Jis par Bahut si Namaaze Qaza Ho Uske Liye Takhfeef Ki Surat Ye Hai k
1) Farz Ki Teesri Chouthi Rakaaton Mein Surah-e-Fateehah Ki Tilaawat ki Jagah 3 Baar Subhanallah Kehkar Rukoo Mein Jaaye.
2)Nez Tasbeehaate Rukoo Aur Sujood Mein Sirf 1 Baar Subhana Rabbiyal Azeem Aur Subhana Rabbiyal A’ala Padhlena kaafi Hai.(Yaad Rahe Ye Tasbeehaat Rukoo Mein Jaane Ke Baad aur Uthne Se Pehle Adaa Karen)
3)Tashahhud Ke Baad Dono Durood Sharif Aur Dua Ke Bajaaye ALLA HUMMA SALE ALAA SAYYEDINA MUHAMADEU WA AALIHI Keh Kar Salaam Pher De.4) Vittro Mein Bajaaye Qunood Ke 3 Baar Rabbig phirli Kehna Kaafi Hai.Tuloo, GurUb Wa Zawwaal Ke Alaawa Qaza Namaaze Har Waqt Adaa Ki Ja Sakti Hai
(Fatawa e Razviya Jild 3, SAFA No 621-622) ALLAH T’AALA Ham Sab Logo Ko Iss Raat Ke Ehtaram Ki Taufeeq Ataa Farmaaye.)
NOTE- iss kitaabat mein mukhtasar masail zikr kiye gaye hai tafseel ke liye fatawae razwiya aur bahaare shariat ka mutaal’a farmaye.
Hadees- 2. Hazrate Abdullah Ibne Abbas Radiyallahu T’aala Anhuma Se Riwayat Hai K Huzoor Sallal laahu T’aala Alaihi Wasallam Etakaaf Karne Wale Ke Baare Mein farmaya Woh Gunaahon Se Baaz Rehta Hai Aur Nekiyon Se Use iss Qadar Sawaab Milta Hai Jaise Usne Tamaam Nekiyaan Ki. (Ibne Maajah)
Hadees- 3. Hazrate Husain Radiyalllahu T’aala Anhu Se Riwayat Hai k Huzoore Aqdas Sallallaahu T’aala Alaihi Wasallam Ne Irshaad Farmaya Jisne Ramzaan Mein 10 Dino Ka Etakaaf Kar Liya To Aisa Hai Jaise 2 Haj Aur 2 Umre Kiye.(Baihaqi)
Masjid Mein Allah Ke Liye Niyyat Ke Saath Theherna Etakaaf Hai Aur Uske Liye Musalmaan Aaqin(Aql Wala) Hona Aur Janaabat(Napaaki) Aur Haiz Aur Nifaas Se Paak Hona Shart Hai, Baalig Hona Shart Nahin.
Etakaaf Ki 3 Qismein Hai
2) Sunnate Mu-akkida
Ye Mannat Ka Etakaaf Hai Jaise kisi Ne Mannat Maani K Fulah Kaam Ho Jaayega To MAIN 1 Din Ya 2 Din Etakaaf Karuga To Ye Etakaaf Wajib Hai Iska Poora Karna Zaroori Hai. Etakaafe Wajib Ke Liye Rozah Shart Hai Bagair Rozah Ke Saheeh Nahin.
2) Etakaaf-e-Sunnate Mu-akkida
Ye Ramzaan Ke Poore Ashraye Aakhira Yaani Aakhiri 10 Din Mein Kiya Jaaye.1. 20’svi Ramzaan Ko Suraj Doobte Waqt Etakaaf Ki Niyyat Se Masjid Mein Maujood Ho Aur 30’svi Ko Suraj Doobne Ke Baad Ya 29’svi Ko Chaand Hone Ke Baad Nikle
2. Agar 20’svi Taarikh Ko Baad Namaaz-E-Magrib Etakaaf Ki Niyyat Ki To Sunnat-e-Mu-akkida Adaa Na Hogi
3. Ye Etakaaf Sunnat-e-Mu-akkida Kifaya Hai k Agar Sab Chhodh de to Sab Pakre Jaayen Aur Agar 1 Ne Bhi Kar Liya To Sab Choot Jaayen.
4. Iss Etakaaf Mein Bhi Rozah Shart Hai Magar Wahi Ramzaan Ke Roze Kaafi Hai.3) Etakaaf-e-Mustahab
Etakaafe Wajib Aur Etakaafe Sunnat-e -Mu-akkida Ke Alaawa Jo Etakaaf Kiya Jaaye Wo Mustahab Hai. Etakaafe Mustahab Ke Liye Rozah Shart Nahin, Ye Thodi Der Ka Bhi ho Sakta Hai Masjid Mein Jab Jab Jaaye Iss Etakaaf Ki Niyyat Kar Le Chaahe Thodi Hi Der Masjid Mein Rehkar Chala Aaye Jab Masjid Ke Bahaar Aa Jaayega Etakaaf Khatm Ho Jaayega Aur Uski Niyyat Ye Hai.
Urdu Mein Iss Tarah Kahein Maine- Allah Ke Waaste Etakaaf-e-Mustahab Ki Niyyat Ki.
1. Mard ke Etakaaf ke liye masjid zaroori hai.
3. Aurat apne ghar ki Uss jagah Mein Etakaaf kare jo jagah Usne namaAz ke liye mukarrar kar rakhi ho.
4. Agar aurat ne namaz ke liye koi jagah mukarrar Nahin Kar rakhi hai to ghar Mein etakaaf Nahin kar sakti , albatta agar iss waqt yaani jab ke etakaaf ka irada kiya kisi jagah ko namaaz ke liye khaas karliya to Uss jagah etAkaaf kar sakti hai.
5. Aurat ke liye ye mustahab hai k ghar Mein namaaz padhne ke liye koi jagah mukarrar karle aur Use paak aur saaf rakhe .
6. mutakIf (Etakaaf karne wala) ko masjid se bagair uzr nikalna haram hai agar nikla to Etakaaf toot jaayega, chaahe bhool kar hi nikla ho jab bhi.
7. Aurat agar apne Etakaaf ki jagah se nikli to Etakaaf jaata raha ,chaahe ghar hi Mein rahe.
8. mutakif (Etakaaf karne wala) masjid hi Mein khaaye peeye soye in Umoor ke liye masjid se bahaar hoga to Etakaaf jaata rahega, magar khaane peene Mein yeh Ehtiyaat lazim hai k masjid aaluda na ho.
9. Mutakif ke siwa aur kisi ko masjid Mein khaane peene sone ki ijaazat Nahin aur agar yeh kaam karna chaahe to Etakaaf ki Niyyat karke, masjid Mein jaayen aur namaaz padhen ya zikr-e-ilahi kare phir yeh kaam kar sakta hai.
10. Mutakif na chup rahe na baat kare balki quran-e-majid ki tilawat hadees ki Qeerat aur durood sharif ki kasrat kare, ambiya wa auliya wa saaleheen ke haalaat padhe.
11. Etakaaf jis wajah se bhi toote Qasdan ya bila Qasd beHerhaal qaza wajib hai.
12. sunnat-e-muakkida Etakaaf agar todha to jis din todha faqat Uss ek (1) din ki qaza hai poore das (10) dinon ki qaza wajib Nahin.13. agar nafl Etakaaf todh De to iski qaza Nahin
Hadees- 2. Hazrate Abu Hurairah Radiyallahu T’aala Anhu Se riwayat hai k Huzoor – e – Aqdas sallallaahu T’aala Alaihi wasallam ne farmaya k “Ramzan Aaya ye barkat ka mahina hai Allah T’aala iske roze tumpar farz kiye, IsMe Aasman Ke Darwaze khol diye jaate hai aur dozakh ke darwaaze bandh kar diye jaate hai aur sarkash shaitaanon ke tauqe daal diye jaate haiN. (NASAI SHARIF)
Hadees- 3. Hazrate Sahal ibne saad Radiyallahu T’aala Anhu Se Marwi hai k Rasoolullah Sallallahu T’aala Alahi Wasallam Farmate hain “Jannat Mein 8 darwaze hain,unme ek darwaze ka naam RAIYYAAN hai Uss darwaaze Se wohi jaayenge jo roze rakhte hain. (BUKHARI)
Hadees- 4. Hazrate Abu Hurairah Radiyallahu T’aala Anhu se Riwayat hai k Rasoolullah Sallallahu T’aala Alaihi Wasallam ne Farmaya “ Jo Imaan ki wajah se Aur sawaab ke liye Ramzaan ka Rozah Rakhega uske Gunaah bakhsh diye jaayenge aur jo imaan aur sawaab ki Niyyat se ramzaan ki raaton ke qayaam karega ( Nawafil padhega) uske agle gunaah maaf kar diye jaayenge. (BUKHARI,Muslim SHARIF)
Hadees- 5. Hazrate Abu Hurairah Radiyallahu T’aala Anhu se Riwayat hai k Huzoor-E-Aqdas Sallallahu T’aala Alahi Wasallam Irshad Farmate hain Agar kisine ek din nafl Rozah rakha Aur Zameen Bhar use sona diya jaaye jab bhi uska sawaab poora na hoga. Uska Sawaab to qayaamat hi ke din milenge. (TIBRANI)
Hadees- 6. Hazrate Abu Hurairah Radiyallahu T’aala Anhu se Riwayat hai k Rasool-E -Akram Sallallahu T’aala Alaihi Wasallam ne farmaya “Har cheez ke liye zakaat hai aur badan ki zakaat Rozah hai aur Rozah Aadha sabr hai. (Ibne Majah)
Hadees- 7. Hazrate Abu MAsood Gaffari Radiyallahu T’aala Anhu se Riwayat hai k Huzoor-E-Aqdas Sallallahu T’aala Alaihi Wasallam ne Irshad Farmaya “Agar Bandon ko maloom hota k ramzaan kya cheez hai to Meri ummat tamanna karti k poora saal ramzaan hi ho. (Ibne Khuzaima)
Hadees- 8. Hazrate Salmaan Farsi Radiyallahu T’aala Anhu se Riwayat hai k Huzoor-e-Aqdas Sallallahu T’aala Alaihi Wasallam ne Irshad Farmaya “ Ramzaan ki Raat Mein Qayaam (Namaaz padhna)Tato’o( Sunnat hai) Jo Isme NEki ka koi kaam kare to aisa hai jaise aur kisi mahine Mein farz ada kiya aur Isme jisne farz ada kiya to aisa hai jaise aur dino Mein 70 farz adaa kiye. (Baihaqi)
Hadees: 1. Hazrate anas Radiyallahu t’aala anhu se Riwayat hai k huzoor-e- aqdas sallallaahu T’aala alaihi wasallam ne farmaya “SEHRI KHAO K SEHRI KHAANE MEIN BARKAT HAI.(bukhari&muslim )
Hadees: 2. Hazrat Abdullah ibne umar Radiyallahu t’aal anhuma se Riwayat hai k huzoore akram sallallaahu T’aala alaihi wasallam Ne farmaya “ALLAH AUR USKE FARISHTE SEHRI KHAANE WAALON PAR DU ROOD BHEJTE HAIN (TIBRANI).
Hadees: 3. Hazrat abu saeed khudri Radiyallahu t’aala anhu se Riwayat hai k huzoor sallallaahu T’aala alaihi wasallam ne farmaya sehri kul ki kul barkat hai use na chhodhna agarche ek ghoont paani bhi peele kyun ki sehri khaane waalon par allah aur uske farishte durood bhejte hain.(musnad imam ahmed bin hambal)
Hadees- 4.Hazrate Sahal Bin Sa’ad RadiYallahu T’aala anhu Se Riwayat Hai K Huzoor E Aqdas SallalLaahu T’aala Alaihi Wasallam Ne Farmaya HaMesha Log Khair K Sath Raheinge Jab Tak Iftaar Mein Jaldi Karenge(Bukhari, Muslim Sharif)
Hadees- 5. Hazrate Abu Hurairah Radiyallahu T’aala Anhu se Riwayat Hai K Huzoor sallalLaahu T’aala Alaihi wasallam Ne Farmaya K Allah T’aala Ne Farmaya Mere Bandhon Mein Mujhe Zyaada Pyaara Woh Hai Jo Iftaar Mein Jaldi Karta Hai. (Tirmizi)
Hadees- 6. Hazrate Salman Bin Aamir Radiyallahu T’aala Anhu Se Riwayat Hai K Huzoor-E-Aqdas SallalLaahu T’aala Alaihi Wasallam Ne Irshad Farmaya Jab Tumme Se Koi Rozah Iftaar Kare To Khujoor Ya Chhohare Se Iftaar Kare K Woh Barkat Hai Agar Woh Na Mile To Paani Se K Woh Paak Karne Wala Hai. (Abu Dawood, Tirmizi Sharif)
1. Hadrat Abu Hurairah reported that the Messenger of Allah has said, “When Ramadan begins, the doors of heaven are opened.” A version has, “the doors of Paradise are opened and the doors of Hell are closed, and the Satans are tied with chains.” Another version has, “the doors of Mercy are opened.” [Sahih al-Bukhari Vol 1, Page 255 and Sahih al-Muslim, Vol 1, Page 346]
Hadrat Shaykh ‘Abd al-Haq Muhaddith-e-Dehlwi comments:The meaning of the “Doors of heaven” being opened is the continous descending of mercy, and the ascension of good deeds to the Court of the Almighty without any obstacle (preventing it from ascending). It also means the acceptance of (permissible) supplications. The meaning of the “doors of Paradise” being opened is being encouraged and granted the ability to perform good deeds, and the acceptance of these good deeds. The meaning of the “doors of Hell” being closed is the protection of the souls of those who fast, from things which have been forbidden by the Islamic Law, and rescue from the things which provoke a person on doing bad deeds. It also means to break the desire which the heart has of things of lust. The meaning of Satan being tied with chains is the sealing off of all the ways by which evil whispers enter the mind. [Ashi’ah al-Lam’at]
2. Hadrat Abu Hurairah reported that the Messenger of Allah has said, “Whoever fasts during Ramadan with faith and seeking his reward (from Allah) all his past sins will be forgiven. Whoever prays during the night in Ramadan with faith seeking his reward (from Allah) all his past sins will be forgiven. And whoever passes Lailat-ul-Qadr in prayer with faith and seeking his reward (from Allah the Most Exalted) all his past sins will be forgiven.” [Sahih al-Bukhari Vol 1, Page 255 and Sahih al-Muslim, Vol 1, Page 259]
3. Hadrat Abu Hurairah reported that the Messenger of Allah has said, “When the first night of Ramadan comes, the satans and the rebellious Jinn are chained, the doors of hell are closed and not one of them is opened (during the entire the month of Ramadan); the doors of Paradise are opened and not on of them is closed (the entire month of Ramadan); and a crier calls, ‘Those who desire what is good, come forward, and those who desire evil refrain from it’, and many people are freed from Hell by Allah, and that happens every night.” [Tirmidhi, Vol 1, Page 153 and Ibn Maajah, Vol 1, Page 118]
4. Hadrat Abu Hurairah reported that the Messenger of Allah has said, “Ramadan, a blessed month, has come to you during which Allah the Most High has made it obligatory for you to fast. In it the doors of Heaven are opened, the doors of Hell are closed, and the rebellious satans are chained. In it there is a night (worshipping in it) which is better than (worshipping for) a thousand months. Whoever is deprived of its good (and blessing) has indeed been deprived of all good.” [Nasa’i, Vol 1, Page 299 and Mishkat, Vol 1, Page 173]
5. Hadrat Salman al-Farisi reported that on the last day of Sha’ban the Messenger of Allah delivered a sermon. He said, “O people, a great month, a blessed month, a month wherein there is a night which is better than a thousand months has come to you. Allah has made the observance of fasting during it as obligatory, and the standing (in prayer) in its nights as voluntary. Whoever draws near to Allah during it with some good (voluntary, optional) act he is like the one who fulfils an obligatory duty in another month, and whoever fulfils an obligatory duty in it is like the one who fulfils seventy obligatory duties in another month. [Mishkat, Page 173]
It is the month of endurance and the reward of endurance is Paradise. It is the month of sharing with others, and a month in which the believer’s provision is increased. Whoever gives one who has been fasting something with which to break his fast it shall result in the forgiveness of his sins and it shall save him from Hell, and he will have a reward equal to his without his reward being diminished in any respect.”
We said, “O Messenger of Allah, no one from among us has the means to give one who is fasting something with which to break his fast. He said, “Allah gives this reward to him who gives one who is fasting some milk, or a date, or a drink of water with which to break his fast; and whoever gives a full meal to one who is fasting Allah will give him the drink from my Pond (fountain – Kauthar) and he will not feel the thirst till he enters Paradise.It is a month whose beginning is Mercy, whose middle is Forgiveness, and whose end is Freedom from Hell. Whoever makes things easy for his slave during it, Allah will forgive him and free him from Hell.”
6. Hadrat Abu Hurairah reported that the Holy Prophet has said, “My Ummah is granted forgiveness in the last night of Ramadan. It was asked, “O Messenger of Allah, is it Lailatul Qadr?” He said, “No, but a workman (slave of Allah) is paid wages in full when he finishes work.” [Musnad Imam Ahmad, Vol 2, Page 567]
7. Hadrat Abu Hurairah reported that the Messenger of Allah has said, “It is not necessary to fast again (do qaza) for a person who naturally vomited. Those who vomit on purpose, then it is necessary on them to fast again.” [Tirmidhi, Vol 1, Page 153 and Sunan Abi Dawud, Vol 1, Page 324]
8. Hadrat Abu Hurairah reported that the Messenger of Allah has said, “If one (who is fasting) does not give up falsehood and action according to it, Allah has no need that he should give up his food and his drink.” [Sahih al-Bukhari Vol 1, Page 255]
This means that his fast shall not be accepted, as the main purpose of fast being made obligatory on a Muslim is not that one stays hungry and thirsty; but in fact the main purpose is to break the desire for lust, and to cool the fire of selfishness, so that the soul instead of being inclined towards the desires of lust, it becomes obedient towards the commands of The Almighty. [Ashi’ah al-Lam’at Vol 2 Page 85]
9. Hadrat Salmah ibn Muhabbaq reported that the Messenger of Allah has said, “Whoever has a riding animal (conveyance) which carries him to where he can get sufficient food, he should observe the fast of Ramadan wherever he is, when it comes.” [Sunan Abi Dawud, Vol 1, Page 327]
10. Hadrat Anas ibn Malik al-Ka’bi reported that the Messenger of Allah has said, “Allah has remitted half the prayer to the traveller ; and fasting to the traveller, the woman who is suckling an infant and the woman who is pregnant.” [Tirmidhi, Vol 1, Page 152 and Sunan Abi Dawud, Vol 1, Page 327]Hadrat Shaykh ‘Abd al-Haq Muhaddith-e-Dehlwi comments:The Islamic Law allowing the omission of fast for the breast-feeding and the pregnant woman is only in the situation when fasting shall harm or damage herself or the child (otherwise there is no permission not to fast). [Ashi’ah al-Lam’ah Vol 2 Page 94]
11. Hadrat Abu Ayyub al-Ansari reported that the Messenger of Allah has said, “Whoever fasts during Ramadan then follows it with six days in Shawwal, it will be like a perpetual fast .” [Sahih al-Muslim, Vol 1, Page 369]
12. Hadrat Abu Qatada reported that the Messenger of Allah has said, “I seek from Allah that fasting on the day of ‘Arafah may atone for the sins of the preceding and the coming year.” (It is disliked for a Haji, who is in the plain of ‘Arafah on the 9th of Dhul Hijjah, to fast on that day (so that he can perform worship and engage himself in the rememberance of Allah to his maximum). [Sahih al-Muslim, Vol 1, Page 367]
13. Hadrat Hafsah reported, “There were four things which the Holy Prophet never omitted: fasting on ‘Ashurah (10th of Muharram), the first nine days of Dhul-Hijjah and three days (13th, 14th and 15th) every (Islamic) month and praying two rak’ats before the Fard prayers of Fajr.” [Nasa’i, Vol 1, Page 328]
14. Hadrat Abu Dhar reported that the Messenger of Allah has said, “O Abu Dhar! When you intend to fast three days in a month, fast on the thirteenth, fourteenth and the fifteenth.” [Nasa’i, Vol 1, Page 328 and Tirmidhi, Vol 1, Page 159]
1. It is Makruh-e-Tehrimi (strongly disliked) and not permissible to fast on the 1st of Shawwal and the 10th, 11th, 12th or the 13th of Dhul Hijjah. [al-Tahtawi Page 387, Radd al-Muhtar Vol 2 Page 86]
2. A person who woke up in the state that Ghusl was wajib upon him due to ihtilam (nocturnal emission) or after having intercourse, and stay in that state for the whole duration of the day, then he/she is very sinful due to missing the prayers, but the fast kept shall have to be kept (as fast does not break due being in a defiled state). [al-Bahr al-Ra’iq Vol 2 Page 273, and Fatawa-e-‘Alamgiri – Vol 1, Page 187]3. If an ill person has a strong chance that his/her illness shall increase or shall heal after a long period of time or a healthy person has the chances of becoming ill, then these persons are allowed to break their fast.
4. There are 3 conditions needed in order to establish a strong estimation of something happening:
4. There are 3 conditions needed in order to establish a strong estimation of something happening:
a) There are visible signs present.b) The person has their own experience.
c) A Sunni Muslim doctor who is an expert in the field and who is Mastur-ul-Hal (not a fasiq) has informed the patient of this.
5. If there are no visible signs, nor is there any experience nor has he/she been informed by a Sunni Muslim expert doctor; but rather on the informing of a Non-muslim, a fasiq, a misguided doctor or a physicist, the person broke his fast, then they are obliged to give a kaffara (atonement) for it. [Radd al-Muhtar Vol 2 Page 120 and Bahar-e-Shari’at]
6. A person who purposely eats in front of people, then the Islamic Sultan (ruler) should kill him.
7. It is not permissible for people other than the Mu’takif to break their fast (do iftari), eat or drink in the Masjid.Hence, all those besides the mu’takif, who want to eat, drink or break their fast in the Masjid should make the intention of I’itikaf, then enter the Masjid. Now, after performing some dhikr and having recited Durud, one is permitted to eat and drink. However, even in this situation, it is necessary to take into consideration the cleanliness of the mosque. We see many people who disrespect the mosque; making it unclean by eating and drinking in it. This is strictly forbidden and Haram. People who have responsibilities and have authority should pay attention to this and prevent such disrespect to the mosque.
Ramadan is the (month) in which was sent down the Qur'an, as a guide to mankind, also clear (Signs) for guidance and judgment (Between right and wrong). So every one of you who is present during that month should spend it in fasting, but if any one is ill, or on a journey, the prescribed period (Should be made up) by days later".
May the coming Ramadan be a month of inspiration filled with imaan and taqwa. May Allah bestow Noor and Baraqah in your life and may Allah always keep you on the straight path. May Allah swt accept our repentance, fasting, and salah during this month. Ameen
For my own reminder I am posting these duas early so we all can start reciting them from day one.
(first 10 days) for seeking Allah (swt) Mercy:
Allahumar-Rahmni, Ya Rahamur Raheemen
O Allah! have mercy on us, you are the merciful and mercy giver
(second 10 days) for seeking Allah (swt) Forgiveness:
Astaqfirul Allah Rabbi min Kulli Dhanbi Wa Atubu Ilayk
O Allah! I seek your forgiveness for my sins and to you I return
(third 10 days) for seeking protection from Hellfire:
Allahuma Ajarni Minan Naar
O Allah! save me from the hellfire
NIYYAH FOR FASTING
It is better if the following niyyah is made:
Transliteration:- Bisaumi ghadin nawaitu min shahri Ramadan
Translation:- I have the intention to fast tomorrow for the month of
Ramadan However niyyah in the heart is enough.
NIYYAH FOR BREAKING FAST (IFTAAR)
Breaking the fast (Iftaar) with dates or water is approved. At the
time of Iftaar recite the following D'ua:
Transliteration: Allaahumma Laka Sumtu Wa 'Alaa Rizqika Aftartu
Translation: Dearest Allaah, I have fasted for Your Pleasure and broken it with the provisions You have bestowed